måndag 2 april 2012

Får jag bjuda..........


på en härlig tonfisksallad
Här kommer ett lite mattips !!
( vill du ha receptet kolla under fliken goda recept)

Perfekt att bjuda på under vårtiden
nu vet jag att sverige har fått snö men här i England har vi 
11 grader varmt och soligt :) 
så då passar denna salladen perfekt
och med en rosa dukning så blir lunchen eller middagen perfekt 


denna goda tonfisksallad sköljdes ned med 
Pink lemonade (min favorit dryck) 
väldigt läskande


idag skall jag sola vidare och ladda batterier 
för i kväll skall vi iväg och spinna 
OMG jag kommer nog vara mer död än levande efter det passet 
vi får se hur jag mår i morgon 
ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails