lördag 17 mars 2012

Vår och påsk..........


Glad Påsk !

Nej inte ännu 
men jag håller på med lite pyssel inför påsken
igår när jag gick igenom mina påsklådor (läsa låda) 
så till min glädje hittade jag påskägg som 
inte är dekorerade ännu Jiphiii !!
Gissa vad jag skall göra nästa vecka då :)

  I går så tillverkade jag lite bilder som jag har tänkt 
skall användas på mina påskkort i år
här kommer ett utav dom 


vad glad man blir utav lite ägg 
och vår eller hur ??
Idag är vi uppe med tuppen 
till min mans glädje 
skall vi åka till IKEA 
för att inhandla lite inför kvällen
jag har ju tänkt att inhandla lite till med
måste förbereda honom på det nu :)


Nej nu skall jag slita mig ifrån er 
men vi syns snart igen 
Ta hand om er till dess
KRAAAAAM


1 kommentar:

  1. Guuuuuuud va du e duktig på att fota.I sommar ska jag gå en kurs i Törnrosdalen bara så du vet å Thompa vill bada badtunna :-)
    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails