fredag 16 mars 2012



God Morgon !!

Är idag lite trött var ute med min man i går 
och hans företag vi var och åt lite "curry", 
vilket är indisk mat här 
och så gick vi till en pub sedan och hade frågesport 
gud det var roligt det måste vi nog göra igen sa vi :)

Idag tänkte jag bjuda på lite mera bilder 
Här kommer en lite skön blandning
har använt mig utav Kim Klassen texturs 
dom är så roliga att använda 
har du inte prövat så rekommenderar 
jag att ni går in på hennes hemsida och tittar 





Nej nu skall jag förbereda mig 
skall nämligen har gäster till helgen 
och då skall vi bjuda på så mycket svenskt 
som det bara går :)
Jag skall visa er vad vi skall bjuda på senare

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails