söndag 18 mars 2012

Rosa dukning.....


God Morgon !!

Ååå vad skönt det är när man fått sova ut länge 
och så drar man upp rullgardinen sol
fast med moln :) 
ja man blir glad i alla fall

I går hade vi då våran
Halv åtta hos mig, 
fast det var kl 18
Supergott och kul 

Här kommer 
gårdagens meny


Jag stod för 
förrätt och efterrätt 
med min man stod för 
älgsteken 
(tack T och A för den)
OCH
Här kommer älgen
Nej jag menar kocken :)


Hade även gjort ett 
litet svenskt påsk kit 
till dom så
nu har dom lite 
proviant till påsk, skönt 

lite spännande kombination bara 
snaps och choklad :)
hahaha
men det är väll ändå svenskt ?


dom vart glada och 
det är det som räknas

Det var riktigt super kul att få 
duka fint och ha middags bjudning
Det skall jag göra 
ännu mera när vi flyttar hem


Flytta hem ja i veckan beställde vi då
ett datum när den första flytt 
skall ske till Törnrosdalen
och det skall bli d. 26 april 
Wiiiiiiiiiii :)
Det kommer att bli en sådan 
julafton att få 
öppna dom där dörrarna igen
gud vad man kan glömma 
på 3 år vad man har för saker

Min man sa att nu kommer äntligen 
den stora tomten att bli 
glad igen han som har 
fått fira själv nu i 3 år 
Stackarn !!
Men så kommer vi ju hem 
med kompisar till honom 
man får hoppas att han blir 
så glad 
så att han lagar all 
julmaten till oss i år ;)

Nej nu får jag sluta svamla ;)
skall jag äta lite frukost och 
se vad dagen har att erbjuda 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Så fint du gjort. Jag längtar till att kunna göra det samma, ena dörren i matsalen kom på plats igår så
    nu börjar ljuset skymta långt där framme i tunneln.
    Snaaaaaaaart är ni ju på plats i Sverige så får ni komma på invigning .
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails