onsdag 21 mars 2012

Äggstra äggstra read all about it.............


Hej alla !!

Så roligt att se att fler kommer in på bloggen 
det uppskatas lämna gärna en kommentar med 
det värmer så gott !!
Tack alla ni som lämnar kommentarer om mina bilder
det värmer mig i hela kroppen
Det gör också att jag kommer på nya idéer att ta kort på så ett stort TACK !! till er 


I går så var då sista kvällen på fotokursen lite konstigt kändes det att säga hej då till alla
 efter 40 veckor så hinner man prata om det mesta i livet :)
Jag kommer att sakna min kompis S som jag är så stolt över hon har varit i filmbranschen förut men nu bestämt att satsa allt för att bli professionell fotograf hon kommer att lyckas var så säker
det är inte många vänner som jag känner som kan skryta med att dom vunnit en EMMY för bästa kostym, den du !! Bra jobbat S du kommer att lyckas i framtiden


idag vill jag också skicka lite kraft och kärlek till min man, 
du är helt fantastisk skall du veta
och vi har så mycket att se fram emot, 
tänk sommaren den kommer att bli strålande :) 
Älskar dig massor här kommer stora kramar till dig från mig och hundarna 

och här kommer en till er med 
ta hand om er nu så syns vi snart igen 

KRAAAAAAAAAM



3 kommentarer:

  1. Tack hjärtat. Du är så klok. Ser också fram emot sommaren men tillsa dess skall vi njuta av de små sakerna i livet som gör en glad. Kraaaam /M

    SvaraRadera
  2. Väntar oxå på att ni kommer hem till sommaren! Ta hand om er!Underbara bilder igen! KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka härliga bilder! Vi gör ett byte Lisa, jag lär dig lite mer om pysselvärlden och du lär mig fota. Jag är såå kass på det.
    SNART!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails