torsdag 15 mars 2012

Rött och blått.......


God Morgon !

Ja idag så är det verkligen som på bilden
lite dimmigt. Men det kommer nog snart att 
lätta lagom att ta hundarna på en promenad

Under tiden har jag funderat på när vi 
flyttar hem igen vilka traditioner 
kommer vi att ta med oss hem här ifrån England

Det kommer klart bli Turkey på 25 December
har lärt mig så goda recept på det nu 
och klart skönt att bryta den svenska julmaten mot 
en kalkon dagen efter !!


Hihihi kommer inte på fler just nu, 
det började ju så bra !!
Jajaja det passar till bilderna i alla fall 
Men bilderna i dag skall symboliser 
England möter Sverige 
med en härlig liten dimma på korten !!

Ja nu skall jag sluta svamla och önska er en fantastisk dag
och så skall jag sjunga för A.Q för det är hennes födelsedag idag
HIP HIP HURRA
när vi kommer hem skall jag baka dig en lite kaka
och komma förbi med 

Ta hand om er nu och stor kram till er alla
KRAAAAAAM






1 kommentar:

  1. Din man kommer ju at ta med sig destå fler traditioner. Gå på puben efter jobbet och dra några öl med polarna. Se på fotboll varje Lördag och dricka te istället för kaffe- ;-) Tror du på detta? /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails