fredag 3 februari 2012

Rosenrosa......


Hej alla !

Har ni en skön fredag. 
Det har vi :) 
I dag har det varit så fint 
solen skiner och det är 
-1 grad helt perfekt tycker jag


idag har jag och min kära varit och shoppat lite
har hittat lite fina saker igen
MEN 
framför allt så har jag shoppat
lite rosa blommor


tänk vad glad man kan bli för
 lite rosa saker 


här kommer en till liten 
sak som jag har köpt en 
ROSA HUND
Nu får ni inte säga något men
den är till min kära 
LOKA
som alla hjärtans dag present :)


 att dom är bortskämd !
Nej vad har du fått det ifrån :)
Dom är väldigt väl 
omhändertagen bara :) 

Ja ja nu nått till något helt annat
Vi skall ju flytta hem igen
som ni vet och då behöver man ju 
någonstans att bo

Så nu har vi satt in en annons
på blocket 
vill ni se den ?

Jahoo vad bra det var
just nu har vi 4 objekt som vi skall åka 
och titta på :) 
Super 
men om ni vet någon som vill hyra ut 
så för ni gärna lämna ett meddelande här med


vi har planerat en resa 
hem till Götet i början på mars 
för att titta på lite hus :) 
kanske hinner vi med lite shopping med 
eller ? 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Ska bli såå kul att få hem er igen!
    Vilke fina foton du tar, du kan få lära mig sen. :-)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails