lördag 4 februari 2012

God Morgon.........

(mina fotoproject från skolan, tagit i studio)

God Morgon !

Ja här är vi (läsa jag) 
uppe med tuppen 
kunde inte sova längre än till 6:30 idag

Men det gör ju inget när man har så trevliga bloggar 
att besöka och så får man ju 
sådan inspiration till 
egna inlägg

Så håll i hatten här kommer ett :)
Appropå hatt 
här kommer min mans senast inköp i kläder
det är ju daxs att style upp sig nu 
när man fått nytt jobb ;) 


Super !!
Han vill ha hatten på sig 
passar så bra till dessa kläder med
nu skall vi bara gå ut med så du kan använda den :) 

OM 
han får behålla den
det är ju en annan som också passar i hatt


TADA !!
Ser nästa ut som 
Sherlock Holmes 

Sen till det sista inköpet som 
gjordes av min man
Han påstår att ju äldre man blir
desto svårare har man att skala lök
utan att det 
rinner floder ner för kinderna
Så i går var det first time 
DOM
snygga
läckra 
urcoola 
fräna
bala
okej ni fattar MM. :)

LÖKBRILLORNA 
kom fram :)


NU 
är det så smidigt att skära lök igen
Då vet jag vad du skall få göra 
nu när du har så fina glasögon :) 
Du är bästa M
Älskar dig :)

Nej nu skall jag 
förbereda lite frukost och 
servar frukost på sängen till honom
Till er vill jag önska er en fantastisk Lördag
låt kameran få följa med 
så syns vi snart igen
KRAAAAAM



2 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Takk for fine ord fra deg;)

    Elegant mann i stilige klær:)

    Herlige bilder og flott blogg;)

    Fin helg til dere;)

    Klem

    Linda

    SvaraRadera
  2. En liten anonym Limsångare! :D5 februari 2012 kl. 20:18

    oj vilka snygga lökbrillor de klär morbror riktigt bra!
    saknar er, kraaaaam från limmsångarn :D

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails