lördag 1 oktober 2011

HÖST, SOMMAR, HÖST.....

 Höst, sommar, höst........


    

Hej alla, 

Ja det är svårt att veta vad det är för period 
höst var det i alla fall förra veckan när vi 
kom hem från Kenya. 

Idag 28 grader varmt 
det kallar jag inte höst
det kallar jag sommar

Idag får ni se bilder från min
höstmys som jag gjort på trappan
I år skall jag göra höstmys runt 
hela huset.
Detta är bara början :)

Så håll i hatten min kära Mattias vi skall åka till
trädgårdsbutiken flera gånger, vad roligt det skall bli :)
och dom har ju börjat med julen med 
kan knappt bärga mig.

Men om man skall handla måste man ju 
jobba ihop lite pengar så 
i morgon så skall jag ta mig en tripp 
till Sverige.
Där skall jag gå en kurs för mitt jobb
skall även passa på och hälsa på lite 
godingar :) ni vet vilka ni är :)




Så nu måste mitt vackra huvud 
lägga sig ned på sovkudden
och blunda skall ju upp i ottan. 


Men vi syns igen när jag kommer tillbaka

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAM




1 kommentar:

  1. Längtar att få träfffffa dig igen Lisa :D syns imon!!! kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails