lördag 30 april 2011

Grattis Grattis .......

Igår så var det stort firande här i England.
Själva så tittade vi på det stora bröllopet på storbildsTV :) 
Vackert !!!
Vilket minnen !!!
Här kommer en lite filmsnutt från 
bröllopet om du missade det ;)

I går var vi hos R och A.
 Vi började med en lång och härlig promenad 

Här är R och S, 
R jag tror inte att S vill bada ;)

men några som ville bada var ju hundar 
dom var bara tvungen att bada och simma lite
när vi skulle gå därifrån så var det nästa svårt att få med dom ;)
Men är dom lycklig så är vi lycklig

Men nu till det viktigaste 
GRATTIS GRATTIS 
min kära vän B

Nu är det inte bara jag som är en Queen 
utan 
även Queen B med. 
Min man tror att Katie och William valde denna dag för att 
stjäla hennes thunder men ack som dom bedrog sig
kolla in här hur hon firade sin dag 
Hoppas du hade en helt fantastisk dag
Vi skålade för dig !!

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAM


1 kommentar:

  1. Tack tack :-) haha ...min dag ni är för söta.
    Vi skålade i Dublin istället,för mej och er med såklart. Igår var det cider som gällde då Mr T gick på jour.
    Kraaaaaaaaaaaaaam från oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails