måndag 18 april 2011

Äggstra Äggstra read all about it.....


Hej allihopa !
Idag är det jag Lisa som skriver till er. 
Min man bloggar ju ibland med 
(eller han har gjort det en gång)
 men det lär nog bli flera inlägg från honom 
nu när han fick så goda kommentarer 
sist han gjorde det :) 

(påskägg från 2010)

Helgen har varit väldigt trevlig och lugn 
vi har jobbat lite i trädgården
tagit oss tid att luta oss tillbaka 
och bara njutit av solen med.
Jag med Drömhem och trädgård och min man med en ny bok !
Han kom ju hem ifrån Sverige i fredags 
har varit där och jobbat 
så det är så skönt att han är hemma igen.

Han vara ju också påskhare när han var där 
han skulle dela ut lite påskpresenter s
om jag hade skickat med honom 
med det höll på att gå riktigt illa den karriären 
(detta är nog inget som du kan sätta på din CV ;)
 hihihi skojar bara
Nu fixade han ju till detta 
genom att ge rätt present till rätt ägare i slutändan :)
Du är för skön min man :)

(rocking roosters)

Nu har jag luskat ut 
att han också har hämtat hem en påskpresent till mig :) 
Vart ligger den ? 
Han har svårt för att hålla på hemligheter 
så han vill så gärna läcka lite ;) 
Så nu skall vi se om jag kan använda min kvinnliga charm och se om jag inte kan locka fram mer information om vad den är :)

Vem vet 
kanske jag har ett påskägg jag med
 gömt någonstans till min man 

Han har också läckt 
att han har två hemligheter på min fest
han var bara tvungen att säga det :) 
Nu måste jag gå och vänta
 ÄNDA
 tills d.23 juli 
innan jag får veta vad det är
Nu vart ju jag nyfiken :)

(tulpaner från våran trädgård)

Idag är jag ledig från jobbet 
så då passar man på att göra lite mysiga saker 
skall ta mig ner till staden 
skall klippa mig och få lite mer slingor
Vi får se hur det ser ut
I morgon skall jag fixa mina naglar och fötter
mysigt :)
Jag måste bara visa er :)

Se här vad som kom och hälsade på nu på morgonen 

Dom sitter här på trappan 
just nu när jag skriver detta :) 
Dom kanske vill ha lite kaffe dom med :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Nu är du nyfiken va? /M

    SvaraRadera
  2. Hahaha ni är för söta när ni använder mitt kommentarsfält som kummunikation :-)
    Trodde du verkligen M att nyfikna L skulle
    missa nåt sånt:-)

    En liten undran L , jag messade dej för flera dagar sedan, men det kom aldrig nån sändningsrapport så jag misstänkte att det inte kom fram nåt... men däremot igår plingade det till med sändningsfel istället.
    maila mej nr så jag kan kolla att jag har rätt inlagt.

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails