måndag 21 mars 2011

Vilken börda.......
 det är att ta sig till jobbet en måndagsmorgon. 
När man möts av detta väder 
och dessa vackra blommor. 
Usch vad livet kan vara 
orättvist i bland ;)
Framförallt när våra ute möbler kom med 
så vi kunde sitta ute på lunchen och äta med:) 
Nej fy vad jobbigt det kan vara ;)
Ja ni som känner mig vet att detta vara bara sarkasmen :) 
I dag har jag njutit av fulla muggar skall ni veta, 
jag tror till och med jag har fått en liten solbränna ;)
Nej nu skall jag sluta.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM


3 kommentarer:

  1. Stackars stackars bästa Lisa !!!!
    Å mej e de lite synd om me......ska åka till Irland :-)
    Måndag el tisdag nästa vecka funkar nog vilket som.
    Kraaaaaaaam från snön i Taberg

    SvaraRadera
  2. Åh vår!!!!! Vill oxå ha det! Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails