söndag 27 mars 2011

Foto project.....

Hej alla ni !

Tack för alla kommentarer det värmer att ni skriver till mig. 
Idag har vi börjat dagen med en liten tur till jobbet. 
Det man inte har i huvudet det får man ha i bensinpengar istället. 
Jag glömde ju sladden till datorn på jobbet. 

Så nu kan jag blogga igen 
Phuuuu !


Idag har jag jobbat med mitt foto projekt. 
Nu på tisdag är det min sista dag på fotokursen och våran lärare vill ha 
one to one samtal med oss :)
där han kommer att titta på våra bilder och hjälpa oss vidare. 

Så idag har jag tagit lite bilder och kollat igenom vilka jag skall printa ut.
Vad vi också har hunnit med är att sitta i våra 
nya solstolar och solat. 
Mysssss


Det är härligt med söndag framför allt när solen skiner som den har gjort idag och det är varmt och skönt betyder att sommaren är på väg :)
På något sätt så gillar jag detta ;)
Nej nu måste jag kila vidare men vi syns snart igen.

KRAAAAAAAM


4 kommentarer:

  1. Du kommer att få uppfyller m ä v på one to one :-)
    Gud va du tar fina bilder, kan du ha kurs med mej sen ?

    Hinner inte hem till 11 men 12 min tid kanske du kan ? Under förutsättning att den j...a dingelidongen funkar. Nytt ärende ligger hos supporten på den nya, idag fick vi åka till Barnarp för att få en annan mast och i bilen där funkar den perfekt, här hemma är den fortfarande glapp ibland men vi gör ett test
    imorgon.

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Snygga Converse. Kan dom vara mina? Tur att vi beställt 3 par till dig som du kan ta kort på. Jätte fina kort hjärtat. Din M.

    SvaraRadera
  3. Wooohoo :D converse ! snyggga! jag har halv skor här.. nova busen har tuggat på dom! :/ kraaaaaam ses snart :D

    SvaraRadera
  4. Saknat bloggandet ett tag nu. Saknar er och lycka till examensarbetet på foto kursen! Kramar Annika

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails