onsdag 9 mars 2011

Pling plong..................
Hej alla ni !
Nu lovade jag att jag skulle visa er i går vart jag 
har hållit hus dom senaste veckorna, 
men det får bli idag istället :)
Jag bakom den dörren så jobbar jag, 
ring på dörrklockan 
och jag kommer och öppnar för dig. 
Här sitter vi 
och här får du signera in dig 
innan du kan gå runt och titta. 
Idag jobbar jag inte så idag kan jag inte signera 
in er men jag skall definitivt boka in er för 
nästa vecka då skall ni få följa med på en rundtur :)
Mitt jobb är fantastiks roligt 
jag och min kollega S som ni ser i bakgrunden 
vi får göra det mesta. 
Nu är nog dom flesta arbetsuppgifter 
väldigt rolig tycker jag men om jag skall rang ordna dom 
så är nog boka resor den roligaste. 
Jag har lärt mig en hel del trick 
tror jag för att hitta resor och boende :) 
Jag har till och med hitta flyg 
som inte går att boka som privatperson. 
Mitt nästa test kommer att bli 
hur man skall komma in på lounger utan att ha kort,
 jag skall testa med några tänkte jag. 
Jag återkommer om jag lyckas :)

När man jobbar så hårt som jag gör 
då måste man fylla på med kaffe.
Jag älskar ju kaffe och turen är att vi har 
svenskt kaffe på jobbet :)
Det där lät som en filmreplik ;) 
Så då gick jag och köpte mig en 
riktigt fin kaffe mugg.
När jag hittade den muggen kändes det bara rätt. 
Rosor, rosa, och en kunglig mugg 
Allt för Queen Elisabeth när hon skall dricka kaffe
Nu är det bara 11 muggar kvar så har jag ett set ;) 
Nej nu är stopp för idag nu är det avslappning framför TV som gäller och kolla igenom vilka kläder jag skall ha i morgon som gäller för då bär det av till detta palats. 
Så får vi synas i morgon istället. 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAM 


2 kommentarer:

  1. Hej min vän !
    Kul att få se palatset och den smala snygga receptionissan :-)
    Månd kl 13 sv tid kan det passa ?
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vilken arbetsplats! Helt amasing! Jag tar gärna ditt semestervik i sommar. Du är som klippt och skuren för detta jobb. Massor av kramar!!!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails