måndag 7 mars 2011

I dag firar vi......
Hej alla !!

Idag så firar vi här i Salisbury. 
En kär vän har lärt mig att man skall fira allt man kan 
och det skall vi göra idag. 
Grattis min lilla vovve Loka 
som idag fyller 9 år
när man fyller så mycket då måste man få en present 
eller två
Nalle från husse
och
en söt mus från matte
(den skall även bli propp till 
fotokursen i morgon skall vara i fotostudion då)
ja nu var det inte bara min lilla vovve som fick presenter 
i påsen som ni såg på den första bilden innehöll det en present från min kära man till mig
en supertandborste 
äntligen nu kommer mina tänder att skina.
Ja åtminstone vara väldigt rena 
det kan man behöva efter denna firar dag för att 
när någon fyller år så måste man ju äta tårta :) 
eller hur?

Ja nu vart det ingen tårta men Loka fick
ett hundben medan 
Husse och Matte fick provsmaka årets
semlor
Mums 
man kan verkligen säga att vi njöt av dom
det är han värd min kära man 
efter det loppet som han gjorde igår.
Nej nu skall vi fortsätta och fira 
och kolla in morgon då skall ni få se vart jag har varit dom senaste veckorna.
Ni skall få följa med på en rundtur :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Helt rätt :-)
    Fira på !!!
    Grattis till finaste Loka.....
    från en kär vän :-)

    SvaraRadera
  2. Graaattis till lilla Lokis :D

    SvaraRadera
  3. Grattis Loka!!! Längesedan vi hördes. Förstår att ni har mycket att stå i over there! Eftersom bloggandet står still. Saknar er. Längtar till sommaren, ge brodern en bamsekram! Kramizar!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails