söndag 6 mars 2011

Nu är det gjort....

Hej alla ni 

Jag får börja med att be om ursäkt att jag inte uppdaterat på länge, men jag skall på tisdag visa er vart jag har varit. Jag har ju börjat ett nytt jobb och innan man fått en rutin i sin vardag igen 
så vart bloggen lite lidande men 
NU 
är jag tillbaka och nu skall jag visa er vad min kära man gjorde idag.

Idag var det den stora dagen som han har tränat för detta. 
Bath Half Marathon
Kl.11:00 gick start skottet målet var att göra 21km på cirka 2 timmar. 
Det var verkligen en fest bakom hela loppet, 
det var band som spelade och radio/TV var där 
för att fånga  denna dagen 
det var 9713 personer som sprang detta lopp. 


Jag och min vänner var där med för att både heja och fånga dagen med det var verkligen roligt att få se alla här kommer ett lite urval av alla som sprang
Kan bara tänka mig hur det känns med en sådan peruk på slutet av loppet
Gröna mannen
Fängelse dräktmannen
och även lite kläder med :)
ja som sagt var det så många olika kostymer denna dagen.
och 
NU 
till det bästa
Min underbara man 
nu är det bara 2 minuter kvar så är du i mål.
Han var väldigt pigg men tunga ben här
men ett smile för kameran hanns med :)
HEJA HEJA HEJA
Folkets jubel.
Kom i mål med 2:05:49 timmar, plats 6253 vilken grej.
Luke som min kära man sprang med var lite snabbare och kom i mål på 
1:55:46 timmar, plats 4454.
Gött jobbat Luke
Så här glad kan man vara när man har gjort en sådan runda.
Efter en dusch så behövs det fyllas på 
mat i kroppen 
Så kvällen avslutade på en av mina 
favorit restauranger i Bath




That was all folks för denna gången.
Nu skall vi vila för det behövs så syns vi i morgon får då skall vi fira igen:)
Kolla in då vad vi skall fira
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Tack för att du dokumenterade denna dagen. Kul att du bloggar igen mitt hjärta. Alltid kul att läsa och se bilderna. Puss /M

    SvaraRadera
  2. Hej
    Äntligen ett tecken från er....kul att höra av er.

    Ha de/Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Vilka konstiga typer de va med o sprang speciellt han mattias ;)haha
    ne men bra KÄMPAT morbror! :D
    kram på er :D saknar er!

    SvaraRadera
  4. Vilken bedrift av mr M !!!! Själva blev vi trötta av att kolla på Vasaloppet i soffan :-)
    En fika månd el tisd nästa v . passar det ?
    Kraaaaaaaaaaaaaaaam från oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails