tisdag 29 mars 2011

Happiness.......
(det är kära vän B som gjort denna fina plåtskylt)

kan verkligen infinna sig för enkla saker ibland. 
Som till exempel
Att få prata med goda vänner
tack för samtalet igår kära vän B, 
ser så fram emot att få träffa dig igen.

eller att få se 
sin kära vovve ligga och gosa med en nalle, 
kan inte sluta att le när jag tittar på henne

 (du är speciell )

eller att äntligen känna att nu är min foto bok klar 
och jag kan göra lite annat :)
Ja den glädjen kommer nog snart för den är inte riktigt klar ännu skall byta toner och sedan printa 
lite till men sedan är den klar:) 
Skall bli spännande att få höra vad han tycker (min lärare)
Jag är ju lite sugen på att fortsätta med en lite längre kurs 
och även få min bilder bedömda :)


 Så nu har jag inte tid att prata med er längre 
nu måste jag fortsätta mitt projekt :)
MEN
Vi syns snart igen, 
ta hand om er 
KRAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails