söndag 26 december 2010

God fortsättning alla.....

Hallå all ni !

Ja nu är det verkligen tid att uppdatera mitt liv på bloggen.
Efter en helt underbar jul helg så sitter nu jag om min kära man och bara njuter av alla julklappar och 
all mat och godis som vi har fått :)
Vi träffades på julafton våra kära vänner L,A och O var här med oss. 

Först så firade vi lite med ett gottebord 
och en DVD som heter Musse Pigg önskar alla en god jul och gott nytt år.
Kalle Anka kunde vi inte se så lite tecknat fick det bli i bakgrunden.

Efter det så kom då äntligen Tomten :)
Som vi väntat 

Ja man undarar vem som är tomten :)


Lille O vart inte dugg rädd han dök till och med ner i säcken själv för att hitta ett paket som hans mor-mor hade skickat till honom.

Pappret var nog det som var mest spännande :)
Men den bästa present var nog den som min kära man fick 
Hmmmm vad står det på etiketten
God Jul
Husse 
önksar 
Alma och Loka
P.S Nu matchar vi !
Okej få se vad kan det vara 
TADA
en hel mysig dräkt med fötter och allt 
allt i ett så att säga :)
Vad söt du är min kära man :)
Väldigt sexig!!
Det är nästan så att man går igång på denna röda dräkt ;)
Det får nog bli en tradition det med att bära 
denna dräkt varje jul !
Ja kvällen avslutades med julklapps leken som vi jag tror från och med nu är en tradition :)
Gud vad roligt man kan ha :)
På juldagen så vart vi hem bjudna till 
A, L och lille O och fira en Engelsk jul 
Då vart det kalkon, ostar och christamas cake.
Riktigt gott 
Det skall jag nog göra nästa år med 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. God fortsättning!!!!! Vad sexig min bror är!!! Ser fram emot att få se han i denna utstyrsel på jularna, haha. Kram!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails