måndag 20 december 2010

Tomten har varit här.............


Hej alla !

I år måste vi ha varit jätte snälla. 
Titta här vad som låg på våran trappan :)

Ett STORT paket med dessa härliga bokstäver 
från våra bästa vänner B och T
TACK SNÄLLA NI 
ni är bäst :)
och det bästa vi har fått öppna det innan julafton :)
Hihihihi 
Jag blir som ett barn på nytt
speciellt när jag tar på mig dessa pärlor

 gud vad fin jag blir i dom, 
dom passar mig perfekt.
Jag tog lite föregivet att dom var för mig, 
jag tror inte M passar i rosa ;)
Han fick lite musik av Mister T istället som han 
är riktigt glad över den spelas för fulla muggar här hemma nu.
Vilket passar bra när vi igår 
gjorde klart alla julkort för leverans 
 lite sen så det kan hända att ni får dom efter jul 
men det är era kort som ligger här så  
GOD JUL
och 
GOTT NYTT ÅR
önskar vi er :)

 Nej nu skall jag ta hundarna på en promenad i vårt vinterland.
Ja det är sant det har kommit snö :) 
här i England.
 här är lite bilder från våran promenad i går
så mysigt jag njuter av varje minut 
det är vit och jul stämningen är topp :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAM



2 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni fått snö också! Här bara vräker det ner varje dag! Vi har hur mycket snö som helst! Kommer sakna er i jul!!!!!! Ha det riktigt gott och ta hand om varann. Kramar!!!!!!! Annika

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Kul att det passade :-)
    Nu ser allt ok ut, snö som faller, inga rullgardiner som stör men den känns smalare. Har du dragit ihop mitten eller är det bara ögat som luras ?
    Härligt med snö hos er, jag säger som annika här fullkomligt vräker det ner !!!! Jättevackert men nu räcker det.
    Jag kan åka förbi och önska tomten god jul om du vill :-) Var är han magasinerad hihi ?
    ha det bäst .
    Kraaaaaaaaaam fr oss
    Ps Mr T:s jobbarkompisar säger att hans tröja är feltryckt, det ska inte vara 18 det ska stå max 15. OMG :-)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails