onsdag 24 november 2010

Svartvita Bilder......

Ja igår var det min sista lektion på fotokursen.
Lite ledsamt att lämna alla men två av oss har redan gott vidare och skall gå fortsättning i Januari.
Det ser jag fram emot :)
Men gårdagens hemläxa var att ta kort på någon eller något som blir bra i svartvitt :)
Så då fick lille Oliver ställa upp som fotomodell 








Det är inte lätt att ta på barn dom rör sig rätt så fort och du behöver mycket ljus.
Men det är riktigt roligt och till nästa gång så vet jag lite mer hur jag skall göra :)
Men jag tycker att dom jag har tagit är inte helt fel faktiskt 
med tanke på att detta är min första gång som jag tar på småbarn.
 Vi hann också ta lite julkort 
en liten tomtenisse :)

Shnnnnnygt :)
Nej nu skall jag iväg och träna och sedan packa för i morgon bär det i väg till Sverige :)
Skall bli riktigt roligt att få träffa alla igen.
Vi får se om jag hinner med att uppdatera under tiden jag är i Sverige annars får ni vänta cirka en vecka :)
Ta hand om er nu så syns vi snart
KRAAAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Åhhhh vilka foton på en sååååååå söt liten kille :-) Närbilderna var helt ljuvliga. Du får lära mig A L L T nästa vecka. Här är ännu mer snökaos än när vi pratade häromdagen, massor av mer snö och blåsigt värre. Men kommer man in till stan så är det lite bättre.
    Ha en mysig kväll i London och en bra flight så syns vi snart.
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. åh så söta bilder! :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina bilder på Oliver. Vilken söting. Längtar tills ni kommer. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder. Och ögonen, gud den där pojken kommer att charma flickor när blir äldre, haha.
    Hoppas ni har en riktigt bra tid i Sverige.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails