lördag 27 november 2010

Hel mysig helg.....


har vi haft denna helgen :)
Vi har inte bara njutit av all snö som finns här 
i Hammarstrand och Ånge :)



Vi har också fått kram om min kära mor med sambo 
och min mor-mor med 
Min mamma och sambo bjöd oss på julbord med på fredagskvällen mitt första julbord :)
Mumsigt det var väldigt gott, kan jag varmt rekommendera om ni har vägarna förbi Ånge och Bykrogen :)
För bara 295 kronor så fick vi en helt fantastik julmiddag :)
Det var väldigt spännande för det är en gammal jobbarkompis till mig hade öppnat denna :)
(mor-mor och mor-far)

(mor-mor)


 (min kära mor)

(min mors hus i Ånge)
TACK
Mamma och Anders för en helt underbar helg hos er.
Vi har haft det så mysigt :)
Ta hand om tomten Walter nu ;)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen :)
KRAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails