måndag 29 november 2010

Shopping med ett.....

proffs :)
Det har jag fått göra idag.
MEN
Vi började med att avnjuta ett par koppar glögg och
lite gott glögg snacks som hon har gjort i sitt fantastiska fina kök.

Hon är så go min kära och bästa vän B
denna goa klapp fick vi av henne och hennes man.

mums
nogatkyssar, efterätt, mums mums och en rosé glögg.
Oj nu droppade jag på tangentbordet igen.
Ja jag får tänka på något annat jag har lovat att
denna skall inte öppnas innan julafton :)
Så då får jag visa er vad jag shoppade i stället.

Lite god
glögg med Hallon och vanilj
Slurp :)
Oj nu droppar det igen.

Lite kläder
som jag skall ha på fredag.
När vi skall åka till våra kära vänner i skogsäter :)
Skall bli så skoj :)
och det som känns så bra det är att jag är fin nu med ;)
Tack kära vän B för en helt underbar för och efter middag
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails