fredag 19 november 2010

Phuuuuuuu nu är jag ..........

trött :)
Idag har jag bjudit alla mina grannar på ett 
kakparty.


Jag har bakat massor av olika saker och jag måste säga att det är skönt att det över.
Alla var så himla trevliga och tyckte att allt smakade gått.
All fick med sig en lite kakpåse hem med :) 
vilket också var väldigt uppskattat.


Jag har kommit på att jag är inge medelmåtta jag är 
antigen väldigt på eller så är jag väldigt av :)
Som till exempel idag 
det räcker inte med en kaksort och bara en kopp te.
Nej nej jag måste göra 7 sorters kakor och olika typer av dryck i fall någon vill ha något annat än te :)
Ja idag var jag väldigt på :)
Ja nu var INTE det riktigt hela sanningen det var faktiskt bara
 6 sorter 
en kaka dog för mig


 Hasselnötstårtan 
som skulle få bli pricken över i
Nja så här såg det ut efter att jag försökt dela den 
för att ha på Nutellan.
Ja som ni ser så ser det mer ut som något tåget har kört över.
 Så vila i frid du kära Nöttårta 
Du är fantastisk god och söt. 
Du gav mig alltid ett stort leende på 
läpparna efter att få träffa dig :) 


Ja nu sitter jag med fötter uppe i soffan och är 
så trött jag börjar slappna av nu. 
Jag tänkte jag skulle visa vad jag fick av alla som kom hit:)
Lite presenter :)
Nästan som julafton 


 Lite choklad, vin 
och juldekorationer :)


 Men också denna  
var lite kul 



Så nu har jag ingen anledning att inte städa längre :)
Nej nu skall jag fortsätta att slappa städa får jag göra någon annan dag :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Låter trevligt och mumsigt!
    Gillade disktrase-presenten bäst :)
    Kraam / J

    SvaraRadera
  2. Vad mummsigt allt såg ut på bordet!! :D Give me!!
    Saknar er där borta över havet haha :)

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Du är go du Lisa! Längtar till ni kommer! Kram!!!!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails