söndag 31 oktober 2010

Happy Halloween....
Jag har Dracula besök.
Spooookie 
Vilken dag detta har varit :)
Bara skojiga saker har vi gjort idag.
Vi började med western ridning i New Forest 
på havre moppar som min man säger.
Ja ni hörde rätt min kära man hoppade på en sådan :)
Här ser ni hela gänget lite osäkra på hur man skall hålla tyglarna 
men efter två timmar så brukar detta sitta, lovad instruktören :)
Ja det får man ju verkligen hoppas tänkte jag 
Hoppla pollen :)


 Själv stannade jag kvar på ¨Ranchen¨och tog en kaffe istället :) 
Helt perfekt 
Nästa gång skall jag nog rida med såg så roligt ut :)

Ja här har ni mattias havremoppen Cheyenne


och här Emma med sin havremoppe Blue :)

och Jessica med sin havremoppe, namnet har vi glömt 
men det var en liten busig sak :)
 Ja efter att dom har varit lite nervös 
så ser dom rätt så nöjda ut :)
Gött jobbat alla :)

Det ger verkligen motion att rida men det gör också en promenad med hundarna och kameran.
Se här vilka härliga höstfärger :)

Väl hemma grundade vi med en skräckfilm och sedan avslutades detta med att tjejerna gick på en 
Halloween Runda 
 Dracula och Djävulen är på besök :)
 och här är deras kompisar
Läääääskigt :)

Bästa halloween hälsningar 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Underbar dag. Vi ska definitivt ut och rida igen. /M

    SvaraRadera
  2. Härliga skräckbilder ...nääää nu menade jag inte dej Mattias på havremoppen du är jättesöt i hjälm :-) Mr T skulle aldrig kunna göra det för han har så stort huvud haha. Menar Emma o co såklart !!!
    Jag hade gjort som du Lisa dvs suttit på ranchen o myst också.

    ha en mysig vecka så kanske vi kan ta en fika framåt torsdag .

    Kraaaaaam
    kr

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails