lördag 2 oktober 2010

Mannen tillbaka........

skönt :)
Men det är orättvist han hade ju fått färg, 
men som han sa själv 
¨det känns som det har försvunnit allt jag fick¨.
Nån rättvisa finns det allt i världen i alla fall :) 
Ni som känner vet att jag bara skojar :)
Idag hade vi uppehåll med regnet så vi fort som attan drog ut i skogen för en promenad och en lunch tillsammans med goda vänner.


 Ja ni läste rätt i skogen finns det en 
pub som man får ta med sig hundarna in på, 
så det fick bli en plogarnas lunch mums :) 
Den består av skinka, ost, sallad och bröd 
låter det enkelt ja det är det med men så gott :)
Det som är också enkelt är att roa våran vovve Loka 
man kan undra vad min man gör i buskarna 
Hmmmm
Men TADA våran vovve kommer ut med ormbunke i pannan
 och hon älskar att busa och rulla runt i ormbunkarna ännu roligare är det när någon följer med henne.
Ja till dessa kort går det att skriva allt möjligt roligt men det överlåter jag till er och er fantasi:)
 Nej nu är det dags för X-factor så nu skall jag kolla lite på TV.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails