fredag 1 oktober 2010

Välkommen hem.........

Ja idag kommer han hem min kära man hundarnas husse :)
Han ringde precis nu och sa att han landat 
Tjhoooo vad glad man blir 
snart, snart får vi träffa honom igen.
Idag har vi haft ett ofantligt oväder, jag tror att allt regn måste ha ramlat över England idag :)
Så efter min morgonpromenad med hundarna kan ni bara tänka er hur jag såg ut
Ja precis som en dränkt katt :)
Jag behövde mig en varm dusch för att komma i form igen. 
Men nu är allt bra igen och framför allt att 
min kära man kommer hem :)
Nej nu skall jag gå och byta ut ljusen och förbereda en härlig middag som vi skall fira med 
Nu skall här mysas :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Härligt !!!!!!
    Fira nu ordentligt :-)

    Kraaaaaaaam fr oss

    SvaraRadera
  2. Anders Mikaelsson2 oktober 2010 kl. 10:27

    Hoppas att ni får det riktigt mysigt i helgen...............

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails