tisdag 5 oktober 2010

Hej på er....

Ja idag har jag varit på min fotokurs
Varje gång jag går så blir det en aha upplevelse det är verkligen skoj att få lära sig mera om sin kamera. 
Denna gång har vi jobbat lite med photoshop, 
det var ju mycket skoj :) 
Nu hoppas jag att ni kommer att få se några 
coola bilder här i framtiden
Ja nu måste jag först köpa själva programmet först 
Så nu får jag hålla tillgodo med vad som finns i denna datorn :)
Varje gång vi går så har vi hemläxa 
där vi skall fota i olika inställningar
Här skulle jag ta på ett rörande motiv 
ett skulle jag få fryst och ett skulle bli lite suddigt :)
Ja här är mitt frysta kort 
MEN
Här mitt suddiga
Hahaha  ja jag har verkligen lyckats med det suddiga
Mina gulliga kurskamrater 
tyckte att det var ett intressant kort, så artistiskt :) 
Ja dom är för söta.
Nej nu skall jag fortsätta att mysa.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM


1 kommentar:

  1. Hej !
    Va bra att du lär dej så mycket så du kan ha kurs med mej sen :-)
    Fina bilder som vanligt förutom den där suddiga artistiska...jag vill se vad bilden föreställer hihi .

    ha det så bra kram kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails