söndag 10 oktober 2010

Happy Thanksgiving........

I lördags hade vi fest,
Vi försöker fira detta varje år 
ibland med kalkon och ibland med kyckling :)
Men i år vart det med kalkon :)
När man har thank's giving fest måste man duka fint med :)
Så i mitten av bordet så har jag satt en pumpa 
med några vackra eklöv runt.
Sedan strödde jag lite glitter på puman :)
I mitten på bordet har jag lagt något som påminner om kastanjer, 
men här i England kallar man det concors. 
 Man lekte med dessa.
 Man borrade ett hål i nöten och sedan band man ett snöre igenom nöten och den som först fick alla nötter krossade genom att svinga nötterna mot varandra :) vann
Hahahaha nog pratat om NÖTTER :)

 Nej nu skall jag ta mig en nöt och koppla av :)
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails