måndag 11 oktober 2010

Dags att fylla på med.....

energi :)
I går söndag kände både jag och min man att vi var tvungen att få lite energi. 
Efter att haft en fest för många gäster vi har städat och badat hundar mm. så behöver vi göra något annat.
Att vara ute i skogen och njuta 
av solen är där vi får mest energi :)


Den senaste tiden så har vi tappat energi med 
våran viktnedgång med. 
Vi fortsätter och tränar men MATEN blir tyvärr lite lidande. 
Så igår gjorde vi en plan på hur vi skalla lyckas och tog också reda på varför vi hamnade här just nu :) 
(Loka som är full av energi) 
Så idag har vi mycket mer energi :) 
Så idag började jag morgonen med ett pass på gymet :)
Det var ett vattengympa pass jag var nog den yngsta i poolen:) 
Det kändes som att träna med mor-mor vilket var väldigt mysigt.
 (Ett stort fält med pumpor)
 Så nu skall jag ta tag i min energi fyllda man och ta en härlig skogspromenad igen innan solen går ned.

 Se så mycket energi vi har igen.
Ta hand om er min vänner så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Härligt !!!!

    Kraaaaaaaam fr oss

    Ps En ledtråd ang det roliga som kommer att hända i vårt liv är att det är såååååååå romantiskt. Mer får du veta imorgon kväll....tror jag om jag kan lägga ut det.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails