onsdag 20 oktober 2010

God morgon.....

En kall morgon är det idag, brrrr :)
Men med en god kopp kaffe och mammas hemmagjorda sockor så blir man varm i kroppen igen :)
Idag tänkte jag att jag skulle visa min hemläxa som jag fick vi skulle ta ett kort med mycket färg :)
Så då tog min pyssliga ådra över, vad skoj det är att leka med glitter :)





Lite kritor :) 
Det var väldigt roligt med dessa hemläxor :)
Nästa vecka så är det halv termin lov :) kallar dom det för så då får vi vila :)
Schyst :)
I går pratade vi om vitbalans och filter 
och hur man använder dessa.
Jag måste säga att det är en aha upplevelse 
varje gång jag går :)
Listan blir lång på vad jag skall köpande med 
 tripod, UV-filter+några andra filter, 
en vit och en silver skärm..... 
Ja som sagt var listan blir lång men som en ung student skall jag fixa mitt student kort då får jag en viss rabatt på alla dessa grejor och billigare bio med :) vilket vi skall gå på fredag det ser jag fram emot.(sidospår)
Nej nu skall jag fylla på med kaffe och njuta av värmen på insida innan jag tar hundarna och ger mig på utsidan.

Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM


3 kommentarer:

  1. men hallååååå.... jag undrade just igår när du sa att du skulle använda glitter till färgläxan !!!!!
    När fasen köpte du alla dessa färger haha ????? Synd att du inte kan följa med på mässan .
    Läckert foto.

    Kraaaaaam B

    SvaraRadera
  2. Fixa studentkortet så kan vi shoppa foto prylar sedan. En smålänning gillar alltid rabatter. Fina kort hjärtat. Kram M

    SvaraRadera
  3. Lisa vad fiiint!! Bra jobbat stumpan!
    Läckert som bara den.
    Ses snart!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails