onsdag 15 september 2010

Oooo nu är......

allt klart :)
Ja det vart lite burkar med goda grejor i :)
Få se nu jag har gjort massor av burkar med äppelmos kommer nog att räcka ett år åtminstone :)
Skall ge bort lite med ;)
Sedan vart det inlagda päron som jag skall göra en 
toscasmet till någon nu i höst så skall jag njuta av 
och

Päron marmelad med :)
Mums !

Vad jag också har kokat ihop är en tomatchutney
den skall bli spännande att få smaka tillsammans med lite gott grillat kött 

Ja som sagt var så blev det lite att påminnas om den mysiga hösten som nu är :)
JO men visst jag glömde att jag har ju gjort 4 burkar äppelgelé med :)

Ja nu är inte det hela sanningen för att jag 
tydligen kokade den för länge:)
Så den ser ut så här nu 

Ja det vart ett knaprigt godis istället :)
Så jag tänkte jag kokar en gång till och nu är den för lös istället:)
Ja det var inte lätt det där med gelé så nu skall jag pröva en tredje gång men inte denna vecka det får bli en annan gång skall vila lite nu :)
Det tycker jag att jag är värd :)
Jag skall sätta mig ner och göra lite scrapping det känns som att det var länge sedan och jag skulle behöva göra ett lite kort :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails