torsdag 16 september 2010

Mysig torsdagsmorgon......

ja det är det idag.
Jag har lite träningsverk från i går med,
 bara mysigt :)
Jag och min man tränade rätt bra igår och nu känns det i kroppen vill jag lova. 
Varför blir det så att när man har ont i kroppen dagen efter 
så är man på något sätt stolt :)
¨Åååååå vad jag har ont¨ fast med ett stort leende :)
Jag menar att om man har ont så betyder det väll att man är rätt så otränade ;) 
Skit det samma jag är i alla fall stolt över att jag sitter här i dag och har 
ONT :)
Just nu sitter jag och väntar på min kära vän B att hon skall logga in. 
Vi skall fika ihop hon och jag :) 
Så nu har jag laddat med en kopp kaffe tända ljus och mysig sockor :) 
Nu skall här mysas :)
Samtidigt så tänkte jag visa er kortet som någon 30 åring skall få snart :) 
Nu är det två personer som har fyllt 30 år så jag skall göra en till :)
Nej nu skall jag fortsätta och mysa och vänta på min KÄRA VÄN B jag saknar dig skall bli skoj med en fika idag :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Du är inte otränad du har bara tränat extra hårt ;-) själv har jag inte ett dugg ont hahahaha. Hoppas ni fick en mysig fika ihop L & B :-)

    SvaraRadera
  2. Den fikan gör vi snart om, då kan du kolla in mej oxå. Upptäckte att jag ringde upp fel , fanns en liiiiiten knapp bredvid om man ville anv webcam.

    Fasen va duktiga ni är med träningen . Vi la oss i badet tillsammans istället . Det var mysigt men ger varken bättre kondis eller minskad vikt
    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails