måndag 13 september 2010

När det är höst.....

då är det vanligt att man 
syltar och saftar :)
Vi fick massor av äpplen, päron och tomater 
av våra kära vänner 
L och A
Så då var det bara att ta tag i all denna frukt så jag har gjort massor av olika saker

Det jag började med är 
vanligt äppelmos, äppelmos med vanilj och äppelmos med kanel :)mm.
Idag har jag fortsatte med päronen  och tomaterna dom får ni se i morgon :)
Men det är inte bara jag som tycker om mos :)

O älskar också sina puréer han har verkligen lärt sig att gapa stort nu :)

Så här ser man ut efteråt :)
Nej nu skall jag fortsätta att ta hand om tomaterna och päronen 
Vi syns i morgon 
KRAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Ojojo va duktig du är !!!med vanilj o kanel lät smarrigt. Såg nu att jag hade missat förra inlägget med bröllopsdagen. Shit Lisa !!!!! Vet du hur smal du är ????? Beundrar verkligen din motivation ska du veta. Mr M måste va superstolt över sin fina fru, ja du var såklart fin innan med det är inte så jag menar:-)
    Har du kollat inbjudan jag skickade till dej på mejl om inte så gör det ;-)

    Stooooor kram

    SvaraRadera
  2. Men va duktig du är!!!!!!!!Jag kan tänka, vad god det är....mmm Kram.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails