fredag 24 september 2010

Mysig fredag...

Ååå nu sitter jag äntligen ner och bara njuter av fredag.
Jag har tänt lite ljus och krypit upp i soffan.
Det är väldigt kallt ute just nu :)
Så vad har jag och hundarna gjort idag.
Jo vi började morgonen med en skogspromenad :)
Sedan in med hundar och handdukar i bilen och sedan bara det av till 
hundsimmet.
Vad skönt med hundar som är härligt trötta och rena :)
Nu är det dags för matte att bli fin.
Ner till hårfrissan och få en nu kalufs.
Idag har man haft en stor kaffemorgon i hela England.
Man har på olika ställen bjudit på te, kaffe och kaka och min hårfrissa var också med, man gör detta för att få in pengar för olika organisationer.
Vad BRA kaka vad skall man säga till detta då 
NEJ tack jag bantar men jag tar gärna en kaffe :)
Ja det var för en god sak så jag donerade pengar till cancerfonden. 
Snygg i håret blev man också :)
Åååå vad klocka går nu hem igen och byta om till träningskläder ner till gymet nu skall här dansas
Nu är jag hemma igen och bara njuter av en helt fantastisk fredag. 
Nu skall jag luta mig tillbaka och kolla lite på TV och sedan gå och lägga mig för i morgon skall jag storstäda hela huset.
ROLIGT????
Ja fint blir det i alla fall :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM





1 kommentar:

  1. Jag bara måste säga det igen Lisa :
    Vad duktig du är !!!!!!!!
    både med vikten och träningen, beundrar verkligen din motivation och resultat :-)
    Skype nästa v ? Ev måndag annars onsdag kan jag ,jag hör av mej när jag vet hur mitt liv ligger till, tisd, torsd o fred är jag borta hela dagen i af. Fred åker Annika , Jennie o jag till ullared. Du kan väl skriva om du kan månd el onsdag o vilken tid. Ha det bäst vännen.
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails