söndag 26 september 2010

Helloj  alla ni....

Ja denna helgen har varit busy kan man säga.
I går så var jag i skogen och tog en långpromenad med hundarna, det var så vackert väder. 
Då fick jag lust att åka hem och baka en god kaka 
MOROTSKAKA
Jag var inbjuden hos en vän till mig så jag erbjöd mig att ta med en efterrätt vad passar inte bättre då en än en god morotskaka.
Den vart mycket uppskattad och denna skall jag nog göra om så min kära djungelman kan smaka med :)
Ja min kära man har ringt nu i kväll och det låter som han har det helt fantastiskt han har hittat så många uppslag vart vi skall åka nästa år när vi skall dit.
Perfekt men nu får du snart komma hem vi saknar dig här :)
Puss och kram på dig min älskade man.
Jo jag måste berätta vi har idag varit och shoppat jag och min tjejkompisar vilket ställe dit skall jag nog åka igen, kanske kommer det någon och hälsar på snart då kanske jag kan få lite sällskap ;)
Någon?
Nej nu skall jag njuta av dom sista timmarna på en härlig söndag.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM


3 kommentarer:

  1. Är nu ute i fält igen. Kolmörkt ute men mysigt. I kväll ska jag campa med MG får se hur mycket han fryser och hur rädd han blir ;-) Ser fram emot morotskaka när jag kommer hem. Puss från din djungelman

    SvaraRadera
  2. Någon från Skogssäter skulle mer gärna komma :-)
    Kakan såg smarrig ut, vad några blommor kan göra :-) Får jag smaka när vi skypar på onsd ?
    Jag hör av mig ang tid för jag måste till vc och ta blodtryck inför op. Ska ringa imorgon bitti för att få tid på onsdag.

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails