tisdag 28 september 2010

Foto tajm.....

Jag tänkte att kameran skulle få följa med mig och hundarna i dag på våran promenad som vi alltid går varje dag.
När jag går på dessa fälten så vandrar tankarna iväg :)
Jag såg ett Tv program igår där man pratade om att dom människor som pratar med sig själv mår mentalt mycket bättre än dom som inte gör det.
Okej då måste jag må super :)
När jag går här så går tankarna på allt möjligt från att vad jag skall göra idag till vad som har hänt tidigare i mitt liv. 
Funderar om hur jag är som person funderar på människorna i mitt liv mm.
Det som slog mig är att Mia Törnblom som skriver böcker om Självkänsla, i dom pratar hon också om att man skall prata med sig själv.
Varje dag skall man säga till sig själv 3 bra saker som man gjort idag.
Så here we go....
1. Idag har jag tagit hundarna på en promenad och dom vart jätte glada :)
2. Jag har lärt mig att hantera min kamera bättre idag. 
3. Jag har pratat med mig själv idag och berömt mig själv att 
jag är duktig och en snäll tjej :)
Hihihihi
Jajaja i morgon är det 3 nya saker får se vad det blir då 
Nej  nu skall jag vara duktig och gå och lägga mig i tid skall prata med min kära vän B i morgon, vilket jag ser sååå fram emot.
Ta hand om er nu så syns vi imorgon.
KRAAAAAAAAM




3 kommentarer:

  1. hahaha ja det är bäst att du går och lägger dig så du orkar med mej imorgon.
    Typ halv 11 sv tid passar det ?

    Kraaaaaam o go natt :-)

    SvaraRadera
  2. Det passar helt perfekt :)
    Då kan jag gå och sova nu ;)

    Syns i morgon
    Kraaaaam :)

    SvaraRadera
  3. Vad snabbt hösten har kommit hemma. Snart behöver du inte bara prata med dig själv även om du kanske får bättre svar då. Syns på Fredag. Puss och Kram din jungelman

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails