söndag 15 augusti 2010

Oueen´s view......

började de vi med idag.

Det ligger inte långt från Pitlochry. 
Här kan man se tre sjöar som ligger på rad efter varandra. 
Ja det är verkligen vackert. Under tiden vi stod och beundrade utsikten så började det spela i skogen :)
Lite musik förhöjer ju alltid stämningen :)
Alma däremot var inte så förtjust i säckpipans ljud :)
Så låt oss då ta våran första riktiga vandring istället till Allean.
Det var rätt varmt och brant så det är ju alltid skönt med ett dopp och en vattenpaus


Men man blir ju rätt hungrig efter en så utmattande promenad så vi bestämde oss lät uppe  en sjön och ha picknick vid.
Sagt och gjort picknick avklarad nu var det bara doppet kvar.
Ja det var faktiskt bara hundarna som badade själv badade jag fötterna :)
Nu är vi alla avsvalande och redo för mycket bilåkning.
Ja idag har vi nog sett en hel del av västkusten genom bilfönstret men ack så vackert det är där. Jag kan varmt rekommendera en tur runt där, mycket vatten.
När vi var i Oben så fick vi turen att se en härlig solnedgång 
och NU
är vi hemma igen, kl.22.15. Ja det vart lite sent men jag kommer att drömma vackert för det var en helt fantastisk resa som jag inte vill ha ogjord.
I morgon skall vi bara vara här i trakten och speja lite kolla in morgon igen så berättar jag mer då.
Ta hand om er så syns vi snart igen.
Nu skall jag gå och borsta tänder med 
TANDKRÄM
nej skoja bara Whisky så klart :)
KRAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails