lördag 14 augusti 2010

Nu är vi .....

HÄR
i Scotland. 
Vi har hunnit med så mycket så jag tänkte jag kan visa vad vi gjort dom senaste dagarna. 
Men jag måste börja med min första butik som jag var in i.
Ja det var en inredningsbutik 
MEN 
inte den man brukar gå in i augusti :)
TADA
Nutcracker christmas shop
HANDLA?
Jovisst vart det en sittande tomte väl till jul. 
Snacka om framförhållning man har, redan förberett mig för jul :)
Ja hundarna var också välkommen in jag tror Alma har luktat varje tomte i skägget. Ni förstår hon tror inte på tomten längre, men Loka gör det så hon trodde det var julafton hela tiden hon satt så vackert och bara tittade :)
Jaja tillbaka nu till 
AGUSTI OCH SOMMAR
Tack :)
Idag har vi åkt längs med kusten och fått sett havet. Vi har haft fantastiskt fint väder så vi hade med oss picknick och stannade på ett ställe som hette East Haven det var verkligen ett Heaven :)
Ni ser ju hur Loka älskar detta.
När man ser och får uppleva så mycket vackert så behöver man smälta det med
WISKY
 nej 
ÖL
nej
lite ....

Haggis. 
Nu hör det till saken att whiskyn har hällts över maten. 
Spritmissbruk?
Nja det var väldigt gått :) och det var även ölen :)
I morgon skall vi få uppleva något speciellt enligt en herre i restaurangen som vi träffade i kväll. Vi har fått en väldigt intressant historia lektion kväll. 
Så nu kan vi nästan allt om Scotland :)
Skämt och sido så har han tipsat oss om en fantastisk rutt  i morgon. 
Så håll utkik så skall jag berätta mer om det i morgon 
men nu måste jag sova är lite trött, 
först skall jag bara gå och borsta tänderna med Wisky :) 
Spritmissbruk ?
Tycker inte jag :)
Ta hand om er så syns vi i morgon.
KRAAAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. hahaha :-)
    Kan bara tänka mej vad härligt ni har det i Scotland ,men whisky till allt ..... över maten , borsta tänderna nä tack not for me men T kommer att bli överlycklig :-) Å som du vet e han lycklig så e jag lycklig eller var det tvärtom ;-)
    Ser fram emot fler bilder och vad ni hittar på.
    Största kramen fr oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails