onsdag 28 juli 2010

Första gången.....

jag har gjort Lime och Citron Curd och saft.
Nu är jag en riktigt husmor :)
Jag har nog aldrig gjort så mycket någon gång men vad enkelt det var, nu sitter jag undrar varför har jag inte gjort det här tidigare.
Jag tror att man har en ide att det skall vara svårare än vad det är. 
Nu skall jag utöka, 
när tomaterna är mogna skall jag nog göra en chutney eller nått :)
Vilka bra ge bort presenter :)
På tal om presenter , 
Mamma här kommer en ros på din födelsedag. 
Hoppas du får en mysig dag och att det blir mycket firande.
En stor kram på dig
Nej nu skall jag ut och ta en promenad med mina vovvar :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Och jag kan garantera att båda curdena är hur goda som helst. Mums /Mattias

    SvaraRadera
  2. Va duktig du är !!!!
    Å vilken service...Jossan hälsar o tackar så mycket. Vi hörs om vägbeskrivning så hon åker till rätt saab.

    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails