tisdag 27 juli 2010

Det känns som att någon.......

har fyllt år !
Ja jag har fyllt år.
I går var nog den bästa dagen någonsin:)
Min kära man hade gjort en överraskning för mig :)
Efter frukosten så sa han ¨Ta nu på dig något somrigt så skall vi åka iväg.
Okej lite nervöst men spännande :)
När vi började närma sig så ser man en väldigt vacker byggnad med en helt fantastiskt omgivning med vackra saker att ta kort på.

Min man säger ¨Nu skall vi ha en 2-rätters lunch 
och sedan skall vi gå på deras spa¨
Jag har nog världens bästa man :)
Efter att vi avnjutit en väldigt god lunch med choklad dessert så fick vi våran rygg och ansiktsmassage, skönt :)
Det var varmt denna dagen så det var väldigt skönt att få 
svalka av sig i deras pool efteråt. 
En sådan här pool skulle jag kunna tänka mig att ha i våran Törnrosdal.
Tack så mycket min kära man för min överraskning du är bäst :)
Då säger han ¨Det är inte över ännu¨
Pirret i magen börjar igen :)
Inte slut änn
Väl hemma så får jag en tår i ögat när jag ser min födelsdagspresent.
Mitt efterlängtade sminkbord :)
Jag vet inte men jag känner att skriva sina önskningar 
på bloggen verkar hjälpa :)
Få se vad jag kan önska mig mera ;)
Jag vet att jag är nog den lyckligaste frun någonsin. 
Min säger ¨Sätt dig ner nu och njut av solen så skall 
jag fixa lite mat och sedan¨
TADA

hemmagjord tårta :)
Med vit och mörk choklad mosse (hoppas jag stavar rätt) 
med supergoda jordgubbar.
Visst är han fantastisk, jag skall meddela att han är helt slut :) 
Tårtan var helt fantastisk god, jag tog en hel del tårta. 
Man fyller bara år en gång per år så 
det får jag arbeta av på gymet på onsdag :)
Här är lite bilder på alla födelsedagspresenter och 
hälsningar som jag har fått av min bästa vänner.
En massa fina kort från mina bästa vänner.
Tack alla ni, ni är bästa. 
Tack Mamma, Anders, Mor-Mor, Annika, Emma, Peter med familj och Angelica för ett erat telefonsamtal och era vackra sånger :) 
Jag känner mig verkligen firad :)
Tack Angelica, Luke och Oliver för min vackra badbomber
dom ligger nu under en vacker kupa och bara doftar gott.
Det är härligt att fira, skulle kunna tänka mig 
att fylla år minst två gånger per år :)
Jag vet inte om min man håller med:)

TACK ALLA NI SOM HAR FIRAT MIG ( ni vet vilka ni är) 
FRÅN MITT HJÄRT TILL ERA HJÄRTAN NI ÄR BÄST.
KRAAAAAAAAAAAAAAAM

Så nu tillbaka till vardagen igen.
Vad jag skall hitta på ?
Det får nog bli någon inomhus aktivitet för det är regnigt väder ute.
Vad jag skall göra?
Det får ni se i morgon :)
Ta hand om er  och så syns vi morgon.
KRAAAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Vilken dag ....och vilken man :-)
    Problemet här är att det snart är T som fyller år o inte jag annars hade jag tipsat direkt vad M har hittat på !!!! Håller som bäst på att leta överraskning till honom ...fast det är faktiskt nästan lika kul :-) Vi kör med upplevelse J tyckte att han skulle få kursen "lär dig sjunga " efter som han ALLTID sjunger...., jag är mer inne på ost o vinprovning med hotell nånstans , då behöver han ju ha sällskap :-) Vi får se vad det blir med Scotland också.

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Grattis ännu en gång Lisa! :D
    Vad tårtan såg god ut!! :)
    Kraaaam!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails