fredag 30 juli 2010

Då var man.......

anmäld 
till en Kurs i ¨basic digital photography¨ :)
Skall börja den 21 september och skall gå 10 veckor :)
Jag skall få lära mig hur min kamera fungerar, 
vilket kan vara behövligt :)
Jag skall också lära mig hur man manipulerar bilder i photoshop också, det är dags igen att damma av dom kunskaperna. 
När jag bodde i Canada fick jag lära mig det men man glömmer fort om man inte håller på med det 
( i alla fall i mitt fall :)
Nu är det dags att öva sig lite 
¨Life is a picture¨
Så sant så .........
Öva lite till ....
Alma fryser om öronen :)
Det är min kära man som har varit fotograf här :)

Nej nu skall jag gå och ta en till bit av den nybakat äppelkakan som är meningen till min kära man när han kommer hem. 
Det är hans sista dag idag på jobbet innan SEMESTERN så det skall vi fira :) med först ett pass på gymet och sedan en STOR bit äppelkaka :)
Helt rätt prioriterat eller hur :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Ni är sååååå välkomna ikväll det vet du :-)Saknar er med så nu har jag dukat till 2 till. Ni får rappa på för T tänder grillen kl 17 svensk tid ,om det nu är 6 hos er eller 4 eller röd strumpa inte fasen vet jag :-)
    Fyyyyy vad avis jag blir, en 10 v kurs !!!! Åhhhhhh va kul för dej :-) Kan du lära mig allt sen ? Här finns vad jag än så länge har hittat bara en endagars kurs i Bankeryd. Måste forska vidare.
    ha det så bra så ses vi ikväll .

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Aaww Alma vad söt hon är :)
    Lycka till med Kursen nu!! Måste också leta efter en kurs snart..
    Ha det bra! KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Kollar man på fotot jag tagit så ser man att jag inte behöver någon kurs ;-) skämt åsido ser fram emot att Lisa blir en ny Bingo Rémer hahahaha /Mattias

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails