måndag 21 juni 2010

Vi har bytt bostad.........

skulle man tro :) 
Här är det ju ¨TÖRNROSDALEN¨

för mycket rosor
Nej jag tycker det är helt perfekt :) precis lagom 
Men det verkar som vi bor i en stor Törnrosdal. 
Jag tog med mig kameran idag på väg ner till city, jag är tvungen att visa er alla dessa vackra rosor som pryder den stora Törnrosdalen. 

Hmmm jag undrar om skorpan är hemma för en kopp kafé :)
Nej inte tid idag skall ju till Kiropraktorn. 
Titta här !
Man älskar att blanda alla typer av rosor och färger. 
Så här ser hela Salisbury ut just nu, nu är sommaren här. 
Gula rosor är inte min favorit men dom luktar helt 
fantastiskt lite citron doft har dom :) 
MEN man blandar också häckar se här 
Ja det var lite från oss här i Salisbury. 
Ja nu är jag hemma igen efter ett besök hos Kiropraktorn. 
Det var mitt sista besök där för nu :) Jag har blivit så mycket bättre, tydligen så har min nerv hämtat sig i rekord fart. Så han kunde idag avslöja vad han hade tänkt göra med mig om jag inte hade hämtat mig så fort. 
Han var orolig att jag hade tappat styrka i min arm och att jag hade värk och i dom flesta fall så gör man en operation på detta, vilket han ville i mitt fall.
MEN nu är jag BRA igen :) 
Vilken tur jag har haft nu skall jag verkligen sköta mig så att jag inte får tillbaka detta. Det kan komma tillbaka så jag skall verkligen vara försiktig. 
Nej nu skall jag förbered mig skall iväg och träna :) 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. hej min vän !
    Va skönt att du har blivit bra. Ha där ser du det var inte farligt att gå dit :-) Tänk va jobbigt det hade varit nu annars.

    Hann inte kommentera förra inlägget, men det ser ut som en dröm med alla rosor. Såg du aldrig det förra året eller kom du dit senare ?
    Du kan ju praktisera i Törnrosdalen ala England så du vet hur du ska göra i din alldeles egna
    sen. jag hade gärna kommit o kollat till den men jag har fullt upp i min egna :-) har inte så många rosor än .

    Ha de bäst så syns vi snart. På onsd ska jag på lunch med A o J , då ska vi planera utflykt med dej bestämde vi idag. du slipper inte oss ;.)

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails