söndag 20 juni 2010

Rosor, rosor och rosor........

Jag har tagit lite kort på alla dom fina rosor som växer i våran trädgård.
Jag måste lära mig mera om hur man skall ta hand om dessa vackra rosor, dom är som sagt var MÅNGA och olika rosor med. Jag skall nog gå ner till våran trädgårds intresserade granne och fråga honom vad jag skall göra, eller så får jag be en härlig vän från Jönköping komma och hjälpa mig ;)
(du är välkommen B). 
När man ser rosor så tänker jag ofta kärlek, vilket passar väldigt bra denna helg. Jag var nog inte ensam att sitta och titta på det kungliga bröllopet. Jag fällde en tår av glädje när dom sa JA i kyrkan och för inte tala om alla tårar jag fällde när Prins Daniel gav sitt tal. 
Jag önskar dom lycka till med allt :) 
Nej nu skall jag gå och sova för nu är denna vackra dag slut men det blir nog väldigt vackert i morgon med.
KRAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Om B kommer över för att hjälpa dig med rosorna så får hon ta med sig T också så att han kan hjälpa mig med ölen.

    SvaraRadera
  2. Fin Fina bilder Lisa!! :D
    KRaaaam syns snart :D

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails