torsdag 24 juni 2010

Här firar vi redan............

Idag kom min kära man med en helt fantastiskt bukett. 
Jag önskar att jag kunde fått varit en fluga på väggen när han var inne i butiken och beställde dom.
Min man säger¨Finns det bara dessa buketter¨
Expediten säger¨Nej om du vill kan jag göra en ny bukett¨
Min säger¨Ja gör gärna jag vill ha en bukett med rosa lite lime färgat och lite vitt. ¨
Expediten säger¨Tycker du om denna blomma (visar en gul) ¨
Min säger ¨Nej den färgen passar inte¨
Därav hon tar fram en ny blomma och visar honom han godkänner och hon börjar binda då frågar hon
¨Firar ni något speciellt¨
Min säger ¨Nej det är bara till min härliga fru för att hon är så underbar¨
TROR du han fick lite brownie points :)
TACK min älskade man du är helt fantastiskt jag är 
SÅÅÅÅ glad att jag får vara din fru.
Nu till nästa firande.
Jag har precis kommit hem från Vikväktarna och min totala viktnedgång är nu 22 kg. 
Jag känner mig så stolt och smal jag har fortfarande mycket kvar att förlora men jag firar varje steg och njuter av varje steg jag tar. 
NU KAN JAG ÄTA MASSOR TILL MIDSOMMAR :)
Jag håller på att förbereda en överraskning för min kära familj till Midsommar, vi skall fira själva hela familjen Holmberg, men snacka om att vi skall fira.
GLAD MIDSOMMAR ALLA!
Men här ligger nu Alma
och väntar på dom nya gästerna som kommer på Söndag. 
Skall bli så skoj det med. 
Ni är hjärtligt välkommen och ni är också hjärtligt välkommen tillbaka i morgon då jag skall visa vad vi gjorde.
Ta hand om er
KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. åååååå vilken fin bukett. Va ni e lyckliga, ta vara på det !!!!! Jag är så stolt över din viktresa, har du fattat hur duktig du är ???? Vi vill se dej i nya klänningen på utflykten :-)
    Må, ti el onsd har vi planerat. hoppas du kan avvara en av dagarna på oss. Vi hörs på telefon innan så ska jag berätta detajerna och jag el rättare sagt Prinsessan har en liten undran om du kan handla lite på Wittard åt henne.
    Ha nu en mysig midsommar hela familjen Holmberg så ses vi snart.

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails