fredag 11 juni 2010

Sätt guldkant på .........

fredagen. 
Det är dags för ¨FREDAGSFIKA¨
Här är vad jag kan bjuda dig på en härlig 
Double hazelnut brownies
MMmmmmmmm
Om du är sugen på choklad då säger jag att denna är fylld med 100 % choklad en sådan bit och du är nöjd för dagen. Ja det är vad man kanske säger man jag skulle nog kunna sätta i mig en till så vad gör man ?
Jo man sparar en och skickar resten med maken till hans kamrater, 
han kommer nog att bli populär idag :) 
Idag är en rolig dag att se fram emot vi skall få besök, Jiphiii 
det är T och A med deras barn som kommer. 
Då kanske det får bli ett glas vin och 
lite god mat mmmm det ser jag fram emot. 
Nej nu skall jag rusta upp vårt B&B så ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails