onsdag 9 juni 2010

Jag tänker......

och tänker. 
Jag har så många idéer så det är svårt att välja vilka som är bäst men några har jag förverkliga genom att göra några till tavlor
Så här kommer den första

Hmm jag undrar vad lille Oliver tänker på som 
kom och hälsade på igår
Han älskar att få vara med en 
nyfiken kille och så söt
I bland kommer det ett skratt eller två 
Då kanske denna tavla passar bra till mamma A:) 
det är med inspiration från Oliver
Nej nu skall jag mentalt förbereda mig på ett spinning pass, det kan behövas.
Min första erfarenhet med spinning var inte bra erfarenhet :)
Det var när jag bodde i Sundsvall som jag gick på träningsverket som det hette då, det var precis den tiden som just spinning hade kommit in på gymmen. 
Det var en liten lokal med dålig ventilation men jag gav järnet som jag alltid gör på ett sådant pass, vi cyklade i ca 30 minuter och när jag steg av cykeln för att göra min streching så SVIMMADE jag. Slog mig lite för det var ju lite trångt med alla cyklar lite pinsamt tyckte jag men idag är det bara ett gott skratt. Ja ibland kan det vara farligt att motionera hihihi
I morgon skall jag baka istället, det är väll också motion :)
Ta hand om er 
KRAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails