måndag 14 juni 2010

Härlig solig helg...........

Vi har haft en helt fantastisk helg. Man kan inte önska sig mig mera än det jag har fått denna helgen.
Sol, shopping, beachen, GOD mat och väldigt trevligt sällskap :)
I lördags åkte vi till Bath (dit måste jag nog ta mina kära vänner B,A och J när dom kommer till hösten) det är en shopping stad. Jag hittade mycket trevliga butiker bland annat så hittade jag en tekanna som jag vill köpa men tänkte vi kommer ju tillbaka. Som ni märker finns det inget bildbevis på den så jag MÅSTE åka till baka nu.
Men däremot så åt vi lunch på Jamie Olivers restaurang, oj vilka smakupplevelser hit skall vi nog gå tillbaka och äta igen. Mums vad gott det var :)
I går söndags var vi på beachen hela dagen, vi var förts i Hengisburyhead och sedan drog vi vidare till Bournemouth, dom är ju kända för sina badhyttor här hittade jag några ...
Visst är dom vackra


Ja här är vi hela gänget förutom jag som är bakom kameran :) Vilken helg vi har haft nu skall vi vidare idag till Portsmouth det skall bli så roligt få se om jag hittar något :) 
Men som nog någon skulle säga till mig ¨Det hittar du säkert¨ hihihi 
Nej nu skall jag förbereda lite frukost så syns vi snart igen 
KRAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails