torsdag 17 juni 2010

Jaha då var man .........

ensam igen
Det var varit en helt fantastisk vecka med många skratt, vin och god mat. 
Nu skall jag vila mig lite så skall jag ta tag i lite saker hemma. 
Men jag måste bara visa er vad jag hittade på vår säng i morse :)

Tack själv K för ett helt fantastiskt kort :) 
Han satt i går kväll i mitt pysselrum  han skulle göra några coola kort sa han. 
Se här vad han gjorde mer... 
Du är fantastisk K :)


Nej nu skall jag ut och sola för att sedan ta tag i lite saker hemma igen.
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Helt underbart. Vilka bra vänner och vilken hyvens kille Calle är. Fina kort oc hen härlig blogg som jag blir glad av att läsa. Kram din Man

    SvaraRadera
  2. Hej vännen !
    Kan bara instämma med din man :-)

    Kraaaaaam o snart är du här ...men flytta in i mitt huvud tror jag är en dålig ide haha

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails