onsdag 16 juni 2010

Vår Sommar Vår Sommar...........

Det har varit så fint väder nu i flera dagar, så nu får man sommarkänslor i kroppen. Långa ljusa kvällar med en härlig kvällssol. Det gör att man tar lite sommar kort. 
Jordgubbar är verkligen sommar för mig 
det smakar gott och är framför allt snyggt på bild. 
Man kan inte få för mycket av jordgubbar. 
Dessa jordgubbar luktar gott :)
Att få hänga sin tvätt ute är sommar för mig med. 
Jag vet inte hur det är för dig
men jag börjar få mycket sommar känslor i min kropp. 

Så då fick jag en idé att göra en tavla. 
Jag har verkligen kärat mig ner i rosor. Dom är så vackra. 
MEN jag är nog inte den ända som har sommarkänslor i kroppen så här ser Loka ut efter att rullat sig i vår gräsmatta som jag har rivit mossa i. Därav ¨lite¨mossa i håret :)
Gulliga vovve jag som precis dammsugit.
Jaja det går ju att dammsuga igen :)
En sån här kväll skulle man vilja dela med sin man. 
Men tyvärr kom han inte hem i kväll utan han sitter nu i en bil på väg hem från Sverige. Känns konstigt att vulkan sot kan göra så mycket skada. 
Just nu sitter han nog på en färja över till Danmark. Han kommer nog hem  i morgon. Vi ser så fram emot att få hem dig igen. 
Kör försiktigt. 
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails