fredag 14 maj 2010

Solen skiner och..........


när jag går på dom fantastisk fälten med hundarna så drömmer jag mig bort. Jag tänker tillbaka när jag var hos min mor-mor på somrarna då var vädret alltid ;) fint vi var alltid ute i naturen och njöt.
Min mor-mor har en favorit färg som heter ROSA

och hon har också en hel del koppar som det är fina rosor på för det är en blomma som hon tycket mycket om.
Hmmm det känns som att historien upprepar sig, det är precis vad JAG gillar nu. 
Jag bara älskar rosor och färgen rosa:) 
Jag har den idén att man kan inte få för mycket av det goda alltså rosor. Medans min man säger mera porslin behöver vi verkligen det? Men sedan tittar han på mig och säger ¨Så länge du är lycklig är jag lycklig¨
Världens bästa man har jag :)
Idag skall vi åka till Gorley Tearoom och njuta av en 
tradtional afternoon tea. 
Skall bli gott! 
Det är väll tur att man gått ner lite i vikt innan för jag lär gå upp lite 
(men bara lite) i vikt efter det :) 
Men det skall bli gott. 

Här tränar hundarna för förmiddagens äventyr, bra Loka och Alma ni ser verkligen ut av att njuta av mitt rosfat :) Ni skulle platsa att dricka te tillsammans med drottning Elisabeth med. 
Ta hand om er nu så syns vi snart
KRAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Åhhhhhhhhhhh no comments :-)

    SvaraRadera
  2. Jag fick en kanna idag i rosa..så fint.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga saker du införskaffat! Gått över till rosor? Varför har du inte inrett mitt hem så romantiskt? Saknar er, kramar Annika

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails